A gördülékeny böngészés érdekében oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön hozzájárul, hogy eszközén cookie-kat tároljunk. További információ adatvédelmi nyilatkozatunkban található.

Ok
Geberit Magyarország

Fejlődéstörténet

A Geberit sikere a folyamatos fejlődésnek köszönhető. Már vagy 150 éve a Geberit elsődleges célja az emberek életminőségének javítása. Könnyedén beszerelhető, használható és karbantartható, egyúttal innovatív és esztétikus fürdőszobai megoldásainak köszönhetően a Geberit valódi értéket teremt.

A Geberit sosem pusztán a változás kedvéért végez módosításokat. Ehelyett minden egyes újítás alapos elemzésen és szelektáláson megy keresztül, mely még inkább hozzásegít minket célunk eléréséhez.

Így fejlődött a Geberit mindig is sikeresen, és így fog ezután is.

Töretlenül fejlődünk

Fejlesztjük kínálatunkat, melynek keretében a teljes fürdőszobára kiterjesztjük a Geberit márkát.

Szakmai ügyfeleink számára most már a teljes fürdőszobára biztosítjuk a tudást, ezáltal fejlesztve a „Know-How Installed” szakértelmét.

A végfelhasználóink számára a formatervezést és használhatóságot a fürdőszobai megoldásainkban kombinálva fejlesztjük tovább a „Design Meets Function” szlogennek megfelelően.

Logikusan következő lépésként kerámiakínálatunkat a Geberit márkanév alá vonjuk. A Koloval közösen most már különböző szegmenseket is le tudunk fedni, mindig arra a célunkra törekedve, hogy javítsuk az emberek életminőségét. Együtt folyamatosan továbbfejlődünk.

A márkaváltással kapcsolatban gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Továbbfejlesztjük kínálatunkat, melynek keretében a teljes fürdőszobára kiterjesztjük a Geberit márkát: szakmai ügyfeleink számára most már a teljes fürdőszobára biztosítjuk a tudást, ezáltal fejlesztve a „Know-How Installed” szakértelmét.

A „Design Meets Function” szlogennek megfelelően a dizájnt és a működést kombinálva fejlesztjük tovább az innovatív fürdőszobai megoldásokat a végfelhasználóink számára.

Logikusan következő lépésként kerámiakínálatunkat a Geberit márkanév alá vonjuk.

A Kolóval közösen most már különböző szegmenseket is le tudunk fedni. Célunk változatlanul az emberi élet minőségének javítása. Együtt folyamatosan továbbfejlődünk.

A Geberit fürdőszobai termékeket a 2019. márciusi ISH kiállításon mutatjuk be hivatalosan, majd áttérünk a Keramagról a Geberit márkanévre.

Egyes piacokon, például Nagy-Britanniában, már 2017 óta forgalmazzuk a Geberit fürdőszobai termékeket.

Ebben nem lesz változás. Az Ön kapcsolattartója és az ügyfélszolgálati telefonszám változatlan marad.

A márkanév-váltásnak nem lesz hatása az éves ártárgyalásokra.

A feltételek sem fognak megváltozni. A falon kívüli termékek (javasolt bruttó végfelhasználói árak) és a falba épített termékek (nettó nagykereskedői listaárak) árszintje között érzékelhető a különbség.

A Keramagról Geberitre történő, 2019-ben végrehajtani kívánt márkanév-váltásnak nem lesz hatása a Kolo márka termékportfóliójára. Természetesen az ügyfeleink érdekében a termékajánlatainkat továbbra is aktívan fenn fogjuk tartani és tovább javítjuk.

Jelenleg a szaniter üzletág „falon kívüli ” és „falba épített” kategóriában gondolkodik. A két termékkategória között van kapcsolat. Az integrált termékek azok a termékek melyek egybeolvasztják ezt a két kategóriát, a csúcsminőségű használhatóság és a kiemelkedő formatervezés kombinálásával. Jó példa erre az olyan mosdókagyló, melynek szifonja a fal mögött található, vagy az olyan WC, melyet sokkal könnyebben lehet beépíteni.

A Keramag termékek nem fognak megszűnni. Sem a működésük, sem a küllemük nem fog változni, csak a márkanevük módosul Geberitre, és továbbfejlesztjük a csomagolásukat.

A zökkenőmentes átállás érdekében megtartjuk a nagy darabszámban előállított termékek Keramag cikkszámait, például a Renova és az iCon sorozat termékeinél.

A Geberit termékválasztéka esetében a katalógusok valamint az egész végfelhasználói és szakmai ügyfelek felé irányuló kommunikáció a Geberit vállalati arculatának megfelelő lesz. Ahogy már most is, a különböző célcsoportok számára különböző katalógusokat és kommunikációs anyagokat biztosítunk.

A Kolo esetén külön katalógusokat és kommunikációs anyagokat készítünk.

A Keramag márkát a három hónapos átmeneti időszakot követően kivezetjük a piacról. A nagy darabszámban előállított termékeknél (például a Renova és az iCon sorozat termékei) a cikkszámokat változatlanul hagyjuk, a Keramag márka Geberitre cserélése zökkenőmentesen fog megtörténni. Keramag számára nem lesz szükség kivezetési, a Geberit számára pedig készletfeltöltési időre. Az ütemterv a következő:

  • 2019 áprilisa előtt: a Keramag termékek forgalmazása a korábbiakban megszokottak szerint
  • 2019 áprilisa és júniusa között: átmeneti időszak a meglévő Keramag és az új Geberit termékek vegyes kiszállításával (megjegyzés: a Keramag termékek gyártása leáll; a Geberit gondoskodik arról, hogy az egyes rendeléseken belül a teljesítés során ne keveredjen a két márka.)
  • 2019 júliusától: teljesen leáll a Keramag termékek forgalmazása, és már csak Geberit termékeket fogunk forgalmazni

A Geberit előreláthatólag a Geberit fürdőszobai termékek bevezetésével egyidőben, 2019-ben és 2020-ban fogja a bemutatótermeket átalakítani/testreszabni. A normál költségek mellett felmerülő járulékos költségeket a Geberit átvállalja.