A gördülékeny böngészés érdekében oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön hozzájárul, hogy eszközén cookie-kat tároljunk. További információ adatvédelmi nyilatkozatunkban található.

Ok

Geberit Magyarország

  • Készülék kikapcsolása

Fontos biztonsági információk!

Tűzveszély a 2014 márciusa előtt gyártott Geberit AquaClean 8000plus / Balena 8000 készülékekhez történő fúvókatisztító szer alkalmazása során

A kiváló minőségű termékek fejlesztésére és gyártására irányuló törekvéseink ellenére sajnos kénytelenek voltunk megállapítani, hogy a jelenlegi fúvókatisztító szer alkalmazása a készülék tömítetlenségéhez és ezáltal olyan károsodásához vezethet, amely – bár ez valószínűtlen – legrosszabb esetben tüzet okozhat.

Ilyen veszély csak az alábbi két körülmény találkozása esetén áll fenn:

  • Geberit fúvókatisztító szer alkalmazása

ÉS

  • 2014 márciusa előtti gyártási idejű Geberit AquaClean 8000plus vagy Balena 8000 típusú készülék használata (az ennél újabb, és így nem veszélyeztetett készülékek a fedél belső oldalára felragasztott gyártási számról ismerhetők fel; lásd az alábbi ábrát).

Ha a fent nevezett típusú, 2014 márciusa előtt gyártott készülékkel rendelkezik, és egyidejűleg használja a fúvókatisztító szert is, kérjük, okvetlenül tegye meg az alábbiakat:

Ha nem kapott levelet a Geberit vállalattól, kérjük, jelentkezzen az alábbi telefonszámon: +36 30 479 1444!

1. Kapcsolja ki a készüléket a fenti ábrának megfelelően!

2. A készüléket csak használathoz kapcsolja be, majd a használat után ismét kapcsolja ki! Így akkor is veszélytelen a használat, ha maradt fúvókatisztító szer a tartályban.

3. Amennyiben a padlón cseppnyomokat venne észre, hagyja kikapcsolva a készüléket, és lépjen kapcsolatba a Geberit vevőszolgálattal az alábbi telefonszámon: +36 30 479 1444.

4. Tilos felhasználni az esetlegesen meglévő fúvókatisztító szert! A piros ellenőrző lámpa felvillanása esetén sem szabad utántölteni fúvókatisztító szert. A fúvókatisztító szer alkalmazása nélkül is biztosított a vízzel történő tisztítás minden használat után. Amint rendelkezésre áll, díjmentesen új fúvókatisztító szert küldünk Önnek.

A további eljárásra vonatkozólag, főként annak tisztázása érdekében, hogy szükség van-e egyes alkatrészek cseréjére, vevőszolgálatunk telefonon kapcsolatba fog lépni az esetlegesen veszélyeztetett készülékek minden általunk ismert tulajdonosával – ha eddig még nem írtunk Önnek, akkor nem rendelkezünk az elérhetőségeivel, így arra van szükség, hogy Ön lépjen kapcsolatba velünk. A fenti szabályok betartása esetén addig is határozottan kizárt a veszély lehetősége.

Amennyiben Geberit fúvókatisztító szert forgalmaz (nagykereskedő vagy szerelő), kérjük, okvetlenül tegye meg az alábbiakat:

Ha nem kapott levelet a Geberit vállalattól, kérjük, jelentkezzen az alábbi telefonszámon: +36 30 479 1444.

  • 1. A meglévő raktárkészletet távolítsa el a szortimentjéből!

  • 2. A további teendőkről egyeztetni fogunk Önnel. Ha kapott levelet a Geberit cégtől, akkor az tartalmazza a további teendőket.

Minden ügyfelünktől és partnerünktől elnézést kérünk az ezzel kapcsolatosan felmerült kellemetlenségekért.

Ha kérdése van, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a következő telefonszámon: +36 30 479 1444.

Kérdések és válaszok

Végfelhasználók számára

Továbbra is használhatom készülékemet?

Ha a főkapcsolót a fenti ábrának megfelelően minden használat után kikapcsolják, akkor a készülék kockázatmentesen tovább használható.

Ki oldja meg a problémát és mikor?

A problémát a Geberit fogja megoldani. Azt, hogy erre az egyes esetekben mikor kerül sor, jelenleg még nem tudjuk pontosan megmondani. Ügyfélszolgálatunk minden általunk ismert végfelhasználóval egyeztetni fog telefonon. Az ellenőrizendő készülékek nagy száma miatt ez minden igyekezetünk ellenére is igénybe vehet néhány hetet. Köszönjük szíves megértését.

Azonnali megoldást szeretnék. Minden nap szükségem van a készülékre.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a problémát a lehető leggyorsabban, véglegesen megszüntessük. A probléma azonnali megszüntetése a piacon lévő készülékek nagy száma miatt sajnos nem lehetséges. A mindennapi használat veszélytelen, ha a készüléket minden használat után kikapcsolják.

Mit tegyek a régi fúvókatisztító-szeres palackokkal?

A régi fúvókatisztító-szeres palackokat semmi esetre sem szabad tovább használni. A meglévő fúvókatisztító szer a WC-be való kiöntéssel és azt követő öblítéssel ártalmatlanítható. A kapcsolatfelvételkor kérjük, közölje ügyfélszolgálatunkkal, hogy rendelkezett-e még fúvókatisztító szerrel. Ezt természetesen megtérítjük Önnek, amint rendelkezésünkre áll a fúvókatisztító szer új receptúrája.

A zuhanyfunkció használata a fúvókatisztító szer nélkül is higiénikus?

Igen, üres fúvókatisztítószer-tartály esetén is minden használat után vízzel való öblítésre kerül sor.

Mit tegyek, ha a készülék üres fúvókatisztítószer-tartályt jelez?

Üres tank jelzése esetén (a piros ellenőrző lámpa felvillanása) semmit ne töltsön után. A fúvókatisztító szer alkalmazása nélkül is biztosított a vízzel történő tisztítás minden használat után. Amit rendelkezésre áll, új fúvókatisztító szert küldünk Önnek.

A szerelőm meg tudja szüntetni a veszélyt?

Nem. Mivel a potenciálisan veszélyeztetett elektronikus alkatrészek cseréjét csak a gyártó végezheti el, arra kérjük, hogy kizárólag a Geberit céghez forduljon a problémával.

Nagykereskedők és szerelők számára

Mit tegyek a fennmaradó fúvókatisztító-készletekkel?

Kérjük, haladéktalanul szüntesse be a fúvókatisztító értékesítését! A fennmaradó készleteket kérjük, küldje vissza a Geberit Kft-nek, ezzel kapcsolatosan természetesen jóváírásra kerül sor. Kérjük, lépjen velünk kapcsolatba, ha nem kapott tőlünk levelet (telefonszám: +36 30 479 1444).

Mit tegyek a potenciálisan érintett készülékekkel?

A 2014 márciusa után gyártott készülékek alapvetően nem veszélyeztetettek, és kockázatmentesen használhatók. A gyártási idő biztonságos megállapítása érdekében kérjük, egyeztesse velünk a sorozatszámokat.

Különböző készülékeink vannak az ügyfélmosdóban. Mit tegyünk?

Kérjük, tartsák be a végfelhasználókra vonatkozó utasításokat.

Szerelőként meg tudom szüntetni a veszélyt?

Nem. Mivel a potenciálisan veszélyeztetett elektronikus alkatrészek cseréjét csak a gyártó végezheti el, arra kérjük, hogy a potenciálisan veszélyeztetett készülékkel rendelkező ügyfeleket kizárólag a Geberit Kft-hez irányítsa.

Mit tehetek a potenciálisan veszélyeztetett ügyfelek védelme érdekében?

A nagykereskedők és a szerelők a potenciálisan érintett készülékek felderítésében segíthetnek. Mivel nem minden ügyfél regisztrált a Geberit cégnél, arra kérjük, hogy jelentse nekünk azon ügyfelei címét, akik potenciálisan veszélyeztetett készüléket vagy 2011 óta fúvókatisztítót vásároltak Önnél. A Geberit közvetlenül kapcsolatba lép az érintett végfelhasználókkal, hogy elvégezze a készülékeken az esetlegesen szükséges munkálatokat. Ezzel sem a nagykereskedőket, sem a szerelőket nem szeretnénk terhelni.