A Geberit vállalat | Geberit

Európa piacvezető vállalata a szanitertermékek területén

A globálisan működő Geberit Csoport Európa egyik piacvetetője az épületgépészeti termékek tekintetében. A legtöbb európai országban erős helyi jelenléttel rendelkezünk. Ezáltal egyedülálló hozzáadott értéket tudunk nyújtani mind az épületgépészet mind a fürdőszobai kerámiák területén.

A gyártókapacitás 26 gyártóüzemet foglal magában, amelyek közül 4 tengerentúli. A vállalatcsoport székhelye a svájci Rapperswil-Jona településen található. Közel 50 országban mintegy 12 000 alkalmazottal 2022-ben 3,4 milliárd svájci frank nettó árbevételt értünk el. A Geberit részvényeit a SIX Swiss Exchange-en (svájci tőzsdén) jegyzik, és 2012 óta az SMI (Swiss Market Index, azaz svájci tőzsdeindex) részét képezik.

Fenntarthatóság

Látványos vízesés a zöld tájban (© Geberit)

Világszerte aktív, szanitertechnológiára szakosodott vállalatcsoportként a Geberit vezető szerepet kíván játszani abban, hogy a szaniteripar elmozduljon a fenntarthatóság irányába. Innovatív, kiváló minőségű, valamint tartós szanitertermékeink pozitív hatással vannak az iparágra, a társadalomra és a környezetre.

Fókuszban a fenntarthatóság

Távolba tekintő barna szem

A fenntarthatóság a Geberitnél mindig is kiemelkedő jelentőségű volt, mi több a vállalati identitás részét képezi. Ily módon nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a környezeti, a gazdasági és a társadalmi szempontok egyensúlyban legyenek egymással.

Azok a fenntartható építéshez, illetve termelési folyamatokhoz szánt környezetbarát, erőforrás-takarékos és hosszú élettartamú termékek és megoldások, amelyeknél a víz- és energiafogyasztás a minimálisra csökkenthető, valamint a tiszta ivóvíz a Geberit számára évek óta központi szerepet töltenek be. A felelősségteljes oktatás, a tanulókkal folytatott társadalmi projektek és a víz létfontosságú témakörére irányuló társadalmi felelősségvállalás tudatosítása szintén meghatározók.

További információk a fenntarthatóság témaköréhez kapcsolódóan