Gyors segítség a Geberit Home-mal - távkarbantartás alkalmazáson keresztül
A Geberit távkarbantartás probléma esetén gyors és kényelmes. Ily módon a Geberit különösen közel van Önhöz, ha a Geberit AquaClean higiéniai berendezésének használata során segítségre van szüksége.
Így működik a Geberit távkarbantartás
1. Telepítse a Geberit Home alkalmazást okostelefonjára
2. Csatlakoztassa a Geberit AquaClean higiéniai berendezést a Geberit Home alkalmazáshoz Bluetooth®-on keresztül
3. Hívja fel a Geberit ügyfélszolgálatát
4. Indítsa el a távkarbantartást a Geberit Home alkalmazásban, és kövesse a Geberit ügyfélszolgálatának utasításait
Ön határozhatja meg, hogy a Geberit mikor férhet hozzá a higiéniai berendezéséhez
A Geberit ügyfélszolgálata csak az aktív távkarbantartás ideje alatt fér hozzá az Ön berendezéséhez. Ön mint ügyfél indítja el és fejezi be a távkarbantartást. Az Ön hozzájárulása nélkül a Geberit nem férhet hozzá a berendezéshez. Ezt a hozzájárulást minden egyes távkarbantartási konzultáció során újra meg kell adnia.