Tapasztalata Geberit AquaClean mögött
Családi vállalkozásból európai piacvezető
A Geberit története 150 évre nyúlik vissza. Amikor Caspar Melchior Albert Gebert 1874-ben bádogosműhelyt nyitott a svájci Rapperswil-Jona óvárosában, senki sem gondolta volna, hogy a kis üzlet egyszer világcéggé növi ki magát. Jó száz évvel később, 1978-ban a Geberit kitűnő innovációs érzékkel felismerte, hogy a higiéniai berendezések jelentik az intim higiénia jövőjét. Míg Európában visszafogott lelkesedéssel fogadták a higiéniai berendezéseket, Japánban hamarosan minden háztartásban megtalálhatók voltak. A higiéniai berendezéssel kapcsolatos többéves kutatásoknak köszönhetően a Geberit folyamatosan fejlesztette és tökéletesítette a technológiát. A termékek ma a maximális kényelmet, designt és minőséget képviselik – és már 45 éve a világ minden táján örömet okoznak az ügyfeleknek.
Ismerje meg az AquaClean higiéniai berendezések történetét.
Amikor a Geberit 1978-ban bemutatta a Geberella WC-ülőkét, majd egy évvel később, 1979-ben a Geberit-O-Mat komplett rendszert mint az első Geberit WC-t integrált zuhanyfunkcióval – ami gyakorlatilag a WC és a bidé kombinációja volt –, az intimhigiénia világszerte kiemelt figyelmet kapott.
Az innovációnak köszönhetően a magas tisztasági és higiéniai elvárásaikról ismert japánok rövid időn belül egy gyorsan növekvő tömegpiacot építettek ki a hazájukban. Alig néhány évvel később az innovatív WC-k már minden második japán háztartásban megtalálhatók voltak. Európában azonban még eltartott egy ideig, amíg az intelligens higiéniai berendezések elterjedtek a fürdőszobákban.
A Geberit folyamatosan fejlesztette a zuhanyzási elvet, és Balena márkanéven Svájcban bemutatta az első fali, integrált higiéniai berendezést, amely a modern falsík előtti szerelőelemmel és a falsík alatti öblítőtartállyal teljesen új designt kapott.