Ön melyik fürdőszoba-generációhoz tartozik?

A baby boom generációját és a Z generációt világok választják el egymástól. Gondoljunk csak a pénzhez, a preferált kommunikációs médiához vagy a példaképekhez való viszonyulásukról. De akkor is jelentős különbségeket látunk, ha megnézzük a különböző korszakok fürdőszobáit.

A baby boom generáció tagja
X generáció
Y generáció
Z generáció
És mi a helyzet ma?

A baby boom generáció tagja

Született 1950 és 1965 között

Amikor a hideg és meleg víz még nem volt magától értetődő dolog: így nézett ki sok fürdőszoba az 1960-as években. A fürdőszoba tisztán funkcionális helyiség, ahol kis területen kellett elhelyezni a legszükségesebb dolgokat.

A baby boom generáció sok tagja akkor született, amikor még nem minden lakásban volt fürdőkád

X generáció

Született 1966 és 1980 között

Aztán jöttek az 1970-es évek, és ezzel együtt színesebb lett a fürdőszoba. Bahama bézs, mustársárga vagy rubinvörös – az volt a lényeg, hogy minél különlegesebb színekben pompázzon.

A színes kerámiák és működtetőlapok – valamint a fali WC-k – az 1970-es években érték el népszerűségük csúcsát

Y generáció

Született 1981 és 1994 között

A 80-as években minden a dizájnról szólt – mindenki egyedi fürdőszobára vágyott. A mindennapi tárgyak funkcionalitása kisebb hangsúlyt kapott. A fürdőszobában mindent felülírt az egyéniség, például a csempéken megjelenő játékos grafikai elemek formájában.

Az ilyen különálló zuhanyzó és a játékos színekkel feldobott csempék kombinációja nagyon elegánsnak számított akkoriban

Z generáció

Született 1995 után

Az életszínvonal érezhetően emelkedett. Egyre fontosabbak lettek a barátságos és világos helyiségek. Aki pedig megengedhette magának, igényesebb és tágasabb fürdőszobát építtetett.

A 90-es éveket vizuális szempontból a nyugalom időszakának hívhatjuk – cserében megnőtt a fürdőszobák alapterülete

És mi a helyzet ma?

És mi a helyzet ma?

A mai fürdőszobák mottója a „Letisztult és nyugalmat árasztó formavilág” lehetne. Az emberek számára nemcsak a szemmel látható, hanem a rejtett megoldások is értéket képviselnek: A dizájn fontos, de csak akkor, ha további funkcionális előnyöket kínál.

Napjainkban a megfelelő dizájnú fürdőszobának funkcionális előnyöket is kell nyújtania

Funkcionális kialakítású fürdőszobai termékek